Svenska Aerogel Holding (publ) presenterar på Aktieportföljen Live den 23 november
22 november, 2021
Vd Tor Einar Norbakk kommer att berätta om höstens framgångar och marknadsläget för Quartzene på Aktieportföljen Live tisdagen 23 november kl 13:35.

Se eventet streamat i realtid via någon av länkarna nedan. I livesändningen har du möjlighet att ställa frågor direkt till Tor Einar Norbakk under en frågestund efterpresentationen. Det går även bra att skicka in frågor i förväg eller under bolagets presentation. Skicka dina frågor till andreas@aktieportfoljen.se.

Aktieportföljen Live är ett samarbete mellan “Aktieportföljen Sverige” och “Aktieporteføljen Danmark”. Tillsammans bildar de Nordens största digitala plattform och anslagstavla med över 150 000 medlemmar i sociala medier för dagligt utbyte av diskussioner och tips inom aktier och investeringar.

För ytterligare information kontakta:

Tor Einar Norbakk, vd Svenska Aerogel 070 616 0867 toreinar.norbakk@aerogel.se

Svenska Aerogel tillverkar och kommersialiserar det nanoporösa materialet Quartzene® för olika industriella applikationer. Svenska Aerogels affärsidé är att tillgodose marknadens behov av nya material med fokus på hållbarhet. Quartzene skräddarsys i olika applikationer för att tillföra avgörande egenskaper. Bolagets vision är att vara den högst värderade affärspartnern med nya materiallösningar för en hållbar värld.

Svenska Aerogel Holding AB är listat på Nasdaq First North Growth Market.  Certified Adviser är FNCA  info@fnca.se,  08-528 003 99.  Gävle 22 november 2021

• Aktieportföljen Live 23 nov PM.JPG